Breaking Dawn - part 1

Skrivet 2011-11-17 Klockan 19:30:15

Som den Twilight-"nörd" jag är, var jag faktiskt inte på premiären av den nya filmen Breaking Dawn - del 1 som ägde rum igår (16/11). Djupt besviken på mig själv, är vad jag är. MEN imorgon! Då gäller det! Jag kommer sitta med spänning på rad 10 i biosalongen med godis och andra tillbehör. Är så förväntansfull på denna film så jag kan knäppt bärga mig. Det är jag nog inte ensam om heller. Synd bara att man måste vänta ett helt år till andra delen av sista filmen... Jag kan i och för sig gotta mig åt detta, för jag befinner mig i USA då. Hur grymt är inte det?
.
.
.
.
.
Såklaaart är det Breaking Dawn biljetter ni ser på dem två första bilderna! SO EXCITED! Hade varit så mycket skönare om jag hade kunnat slappna av mer. Har en inlämning och ett prov imorgon, så har lite att plugga nu...
(Förlåt för bilderna på mig, tog dem snabbt och orkade inte kolla hur dem blev.) Återgår till pluggandet nu. Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-11-18 Klockan 13:36:21
TAGGAAA!! :D<3

URL: http://ninass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!