Dedicated to you "twilightfans"

Skrivet 2011-11-17 Klockan 19:37:58

När jag ändå är inne på ämnet 'Twilight' kan jag likaväl fortsätta på det. Detta inlägg är till er twilightfans (även ni som inte är det såklart...) som ännu inte har sett filmen men vill ha ett litet smakprov! Personligen tycker jag nog att detta var den bästa filmen av The Twilight Saga Series. Kan vara för att den sista boken ligger mig kärt i hjärtat också, delad första plats med den första boken!
(OBS! spoilers för er som inte har läst boken...)













Team Edward ♥



(OBS, ännumera spoilers inför den andra delen av filmen... Säker på att du vill se? ...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!