Lite kär sådär...

Skrivet 2011-11-19 Klockan 14:43:25

Nu har jag verkligen hängt upp mig på Twilight... Det är det enda som finns i mitt huvud just nu! Så antagligen kommer det vara ett par inlägg som handlar om skådespelarna eller om filmen Breaking Dawn. Hoppas att ni står ut!
Min nya favoritlåt... Lyssna på den medan ni kollar på bilderna!


 
For you Jacob/Taylor-fans







Lite mer bilder från filmen, glömde lägga upp dem i det tidigare inlägget!









Väntar så sjukt mycket till att den kommer ut på DVD! Kommer nörda den ett tag då! Detta blir nog det sista inlägget om The Twilight Saga Serie på ett tag... Bör inte överdriva känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!