unknown...

Skrivet 2011-11-04 Klockan 12:24:07

Detta lär bli en otroligt spännande dag! Ska in till stan och köpa ett par byxor som jag spanade på igår. Va lite tveksam igår kväll men sen drömde jag om dem hela natten, så dem får det allt bli. Sen bär det av till en thairestaurang med goa vänner. Efter det väntar en bio, som jag har blivit bjuden på. Har ingen aning om vilken det är så det kommer bli spännande att se! Ha det bra så länge!
.
.
Bilderna hör verkligen inte ihop med texten... Men den sista bilden är så otroligt fin att det förtjänade att få komma upp! Den första har jag målat själv, dålig kvalité och allt... Men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!