ANTAGEN

Skrivet 2011-10-20 Klockan 18:53:39

Sådär ja! Det var denna dagen som jag väntade på. Den här dagen som jag inte var helt säker på skulle komma. Men nu är den här jag och jag är helt extas! Känslan av att se ett mail från STS i inkorgen var så otroligt spännande. Att läsa "Välkommen till oss på STS High School och ett spännande och händelserikt utbytesår!" var utomordeligt. Skrek så högt som jag kunde och hoppade runt som en tokig antilop! Är så sjukt glad!



Nu ska jag sysselsätta mig med att fylla i massa papper som ska skickas in! EXITED.


Kommentarer
Postat av: Din gossigaste saris

Skrivet 2011-10-21 Klockan 17:01:07
För min egen skull hoppades jag inte att denna dag skulle komma, men för din skull hoppas jag att du får ditt livs bästa år :D kommer sakna dig ruksigt mycket!

Postat av: Svar till Sara

Skrivet 2011-10-21 Klockan 17:32:28
Du är så söt! Men du kommer klara dig fabiolöst här i Sverige! ;) Kommer sakna dig med!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!