Bad update...

Skrivet 2011-10-30 Klockan 16:56:09

Tänkte börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen... Har haft mycket plugg och sånt. Sedan när jag skulle skriva ett inlägg så laggade datorn så det gick inte... I torsdags va jag på en så kallad "int-fest", som var arrangerad av skolan där alla Internationella/Humanisktiska elever går. Det var väldigt rolig och det tog på krafterna. Har spenderat helgen hos en kompis, ett suveränt sätt att starta detta fantastiska och efterlängtade höstlov. 

Lite bilder från int-festen! Jag och min "lillasyster", hon som sitter i vagnen på första bilden. Årskurserna hade olika utklädningsteman, 1:an hade temat "barnkalas", 2:an hade "skräckfilm" och 3:an hade "disney". Bild två är på våra underbara lärare på "int/hum" som det nu kallas... Slutligen har vi några 2:or med deras utklädnad!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!