Välkommen

Skrivet 2011-10-18 Klockan 23:11:25

Denna bloggen kommer att handla om mig och mitt framtida år i USA som high school elev (hoppas jag). Jag har ännu inte blivit antagen till resan, men jag hoppas på att jag blir det. Under tiden så kommer jag att använda den här bloggen till vad alla andra gör - att blogga. Eftersom att den är nystartad så det finns ingen design ännu... Men det kommer!

Det är helt okej för er att ställa frågor när som helst också. Jag ska försöka svara på bästa sätt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-10-21 Klockan 18:04:37
vet du att du är den bästa i världen??

URL: http://ninass.blogg.se/

Postat av: SV: Nina

Skrivet 2011-10-21 Klockan 18:55:31
Haha, för att du gjorde mig sån!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!