Ephrata, Pennsylvania

Skrivet 2012-04-18 Klockan 23:15:40

Gick in på mailen idag utan hopp om att fått något svar från STS. Till min förundran så fanns det ett långt mail där det står att jag ska bo i en gullig liten stad som heter Ephrata, en liten stad söder om Phiadelphia, Pennsylvania! Livet är underbart just nu! Hade inte så många tankar på att hamna just i Pennsylvania men nu är jag jätteglad att ha fått en boplats och familj! Ska bo med pappa Lee och mamma Lisa och deras dotter som kommer att gå på samma skola som jag!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2012-04-19 Klockan 20:15:31
waaah mannen! :D du har börjat blogga igen!! :D:D:D:D::D:D <3

URL: http://ninass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!