Sjuk...

Skrivet 2012-04-05 Klockan 13:06:30

Sitter hemma med magont och huvudvärk. Ganska okej när vädret egentligen inte tillåter något annat än att sitta inne. Missar dock några utbytesstuder i skolan idag, men det överlever jag.

Det är nu ungefär 4 månader kvar till jag åker till USA och det går inte en dag utan att jag tänker på det. Tiden går så fort... Redan påsklov! Herregud vad det går undan!





Tänk om jag kommer till Kalifornien och får bo i ett beach house..!



Förut har jag varit väldigt emot att åka till Alaska för jag tycker inte om vinter och snö, men på senare tid har jag ändrat mig och tycker att naturen är väldigt mysig och fin. Men i ett år...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!