American food

Skrivet 2012-08-15 Klockan 20:22:09

Igår så åt jag min första amerikanska pizza! Det smakade precis som hemma i Sverige så inget nytt där... Dagen innan det så käkade vi hemmagjorda hamburgare men majskolvar, gottgott! Klockan är 14:20 här nu och vi har varit på tennisträning redan, den var tre timmar lång och jag fick ju inte annat än sitta och titta på eftersom att skolan måste godkänna lite papper och sånt, så jag fick lite soltimmar och blev lite brunare faktiskt! Så det var ju kul.
 
 
 
 
 
 
Ost och bacon bagel fick jag till frukost idag av Brittany!
Jag kanske skriver något senare, men jag vet inte än, beror på vad som händer och hur lång tid det tar, vill inte sitta vid datorn hela tiden. Ha det bra nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-08-15 Klockan 20:56:50
Gott med american hamburgers ! Hunden är verkligen jätte söt :)Får hoppas att du kan börja med tennisen snart :)kramis

Svar: Det hoppas jag med! men fick lite färg idag så det är helt okej ändå :) haha! kram :)
Josefine

Postat av: Kusin Kungen Coffe

Skrivet 2012-08-23 Klockan 01:13:04
Sikka goa bilder! Är AVUNDSJUK, fråga familjen om jag får komma ett tag. Jag kan städa garaget

Svar: Haha, Coffe! I'll tell them that! ;) You can sleep there too, maybe? haha
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!