Första matchen

Skrivet 2012-08-18 Klockan 20:44:42

Min första tennismatch mot en annan skola. Eller ja, ett set spelade jag, i dubbel så en rktigt match var det ju inte. Det gick okej, det var andra gången jag spela dubbel så jag det kändes bättre idag än igår. Vi förlorade med 2-6 men jag fick in några bra bollar och survar så det kändes gött liksom. Dem som vi spelade var från en annan skola och ena tjejen var en utbytesstudet - från Sverige! Så vi snackade lite svenska och det verkar som om att vi ska på utflykter ihop till New York och Phiadelphia tillsammans med några andra utbytesstuder! Kul, kul! Vi ska äta lite morötter och selleri nu, Brittany lär sig hur man skalar morötter! Good girl!


Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Skrivet 2012-08-18 Klockan 21:52:27
En svensk utbyte - vad är oddsen för det liksom ? :)
Kul ! Kramis :)

Postat av: Pappa och mamma

Skrivet 2012-08-18 Klockan 21:52:46
En svensk utbyte - vad är oddsen för det liksom ? :)
Kul ! Kramis :)

Svar: ja, det var lite kul! :)
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!