New in

Skrivet 2012-08-08 Klockan 23:50:31

Blev lite shopping igår inför resan! Känns bra. Dock skulle jag ha växlat in pengarna till dollar men så blev det inte riktigt men sånt händer. 
2 dagar kvar. Helt galet känns det nu. Sa hejdå till några tjejkompisar idag, riktigt jobbigt va det när jag såg dem åka iväg... Usch, men så är det. 
 
 
 
 
 
 
BB cream - Sjukt underbar foundation och passar till alla hudfärger, det finns en Light Skin Tone och en Medium Light Skin Tone och som ni ser ovan så använder jag Light. Den är magiskt på ett sätt för när man applicerar  innehållet på huden så är krämen vit men när du blandar ut den i ansiktet så ändrar den färg till sin egen hudton! Hur bra som helst och man behöver inte ta ansiktskräm innan man applicerar den. JAG REKOMENDERAR DEN. 
 
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrivet 2012-08-09 Klockan 00:27:49
Vad fina kläder du har köpt! Kramis :-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!