Sorry

Skrivet 2012-08-21 Klockan 23:35:12

My laptop is broken... I can not go on internet. So I am using the family's computer, which only has a english keyboard.
 
Yesterday was kind of busy, I played tennis in the morning and we got our pictures taken for the local newspaper and then individual photos to keep to our selfs. Brittany, Morgan and I went to the Dollar Store and got some stuff for school, EVERYTHING in that store was for 1 dollar. At 19:00 Brittany and I got to a photo studio to get our year book pictures taken, that was fun! I have been working on a sign for the tennis team, we are having a Chicken BBQ and a car wash to earn some money for the team.
 
I won my first set at tennis today! Felt good. 
I can't upload photos today, but I will as soon as possible!
 
Love, Josie


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-08-22 Klockan 00:05:42
Vad synd med din laptop !(hoppas den går att fixa ?)Fullt upp,förstår jag- kul! :)Natti,natti.Kramis :)

Svar: Ja.. Jag hoppas det, den har lite problem just nu dock... Vi far se! ;) Godnatt!!
Josefine

Postat av: Pappa

Skrivet 2012-08-22 Klockan 00:08:48
Grattis till din vinst i tennisen,jag får passa mig för dig när du kommer hem :-) .

Svar: Tack! Haha, det vet jag inte... Men en sak som jag vet: jag vill fortsatta med tennisen! :-)
Josefine

Postat av: Noraaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrivet 2012-08-22 Klockan 08:42:34
Alltså josefine jag döööör, fan vad häftigt! Det låter ju som värsta filmen typ??? Själv sitter man på lektion med lilla Tobi, i tråkiga Sverige :( Avundsjuk!!!
PUSSSSSSSS

Svar: Nejmen Nooora! Hej! Haha, jo det är najs här! hur är vädret i Sveariket? ;) Ha det bra! PUSS
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!