Tennis

Skrivet 2012-08-14 Klockan 18:14:07

Fick mina matchkläder idag! Så här ser dem ut, känner mig elit nu. Men jag kan inte börja träna förrän min fysik är godkänd från skolan typ... Men men, det kan ta upp till två veckor, det beror lite på osv. Men jag är taggad! Dem senaste dagarna har varit lite jobbiga för jagt har varit sjuk osv och jag är fortfarande det, och då har jag haft mycket hemlängtan och sånt men det är bättre nu när jag inte är så sjuk, så det känns gött liksom. Men nu ska vi kolla på Pretty Little Liars, visste ni att det utspelas i Pennsylvania, i staten jag bor i! Awesome!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två olika vägar; samma namn.. Hmmm..?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skrivet 2012-08-14 Klockan 21:44:25
Oaoooo...... Du kommer spöa skiten ur dom, Josse!!

Kram på Dej!!

Svar: hahahah, jag kan inte skriva pa svenska nu for jag sitter pa deras dator men: Det lovar jag att jag ska! Kram, hoppas att ni har det bra dar hemma!!
Josefine

Postat av: Pappa och mamma

Skrivet 2012-08-14 Klockan 23:10:56
Det var det vi visste - det blev kjol iallafall ,haha.Fina bilder ! Kramis !

Svar: Hahaha, jaa det blev ju kjol, men det är okej! ;) Kram!
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!