Basket Ball

Skrivet 2012-12-22 Klockan 05:29:06

Idag va det första gången jag va på en basketmatch sen jag kom hit. Skolandan var underbar när vi satt på läktaren och hoppades på att Ephrata skulle vinna! Det är så kul att se att många elever verkligen bryr sig om hur det går för skolan.
 
Häromdagen så hade alla Seniors ett möte om graduation och vi fick ett häfte med hur vi ska gå till väga med att köpa dräkten och hatten till själva avslutningen. Jag är så sugen till dagen då jag får ha på mig dem kläderna. Dräkten är lila men en guldig "scarf" nästan och en lila hatt med guldlila tofs! WOHO, sååååååå kul!
 
 
That's the hat!
 
 
Imorgon ska vi åka på fösta julfirandet här i Staterna, det blir Brittanys pappas sida. Innan vi åker dit så kanske vi ska ut och åka skridskor, jag är sååå taggad!!
Det ska bli så annorlunda att fira Jul här i USA, men jag är ändå nyfiken på hur det kommer att vara! Förresten, gissa hur långt jullovet är här? 1 VECKA! :( Är så van att åt minstonde ha 2 veckor att chilla på...
Mor, du ska bara veta hur dyrt det var att skicka saker hem... Usch.... Inte kul alls :(
 
Idag i skolan hade vi en tyst minut (hela ladet hade en) för morden vid lågstadieskolan i Connecticut förra fredag. Vet inte om ni har hört något om det, men det var en man som sköt ner barn (år mellan 5-10) i en lågstadieskola. Det är så hemskt och varje flagga är nerhissad halvvägs för att hedra barnen som gick bort, barnen som gick igenom denna hemska händelse och vänner och familjer som förlorade barn i massakern.
 
Hoppas ni har det bra i Sverige, om jag inte skriver det innan - GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skrivet 2012-12-23 Klockan 02:49:32
Häftigt med kläderna o hatten. Vi sörjer vi också . Coolt att fira Jul där borta.

Svar: det ska bli coolt! :D
Josefine

Postat av: mamma

Skrivet 2012-12-23 Klockan 10:05:37
vet att det är dyrt att skicka paket,har gjort det ett par ggr,haha :)Kramis <3

Svar: haha, you know what I'm talking about! ;) Kram <3
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2012-12-23 Klockan 13:49:22
Hoppas du får en grym Jul älskling!:D <3 love ya! <3

Svar: God Jul finaste! :D Love you <3
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!