Julafton!!!

Skrivet 2012-12-24 Klockan 14:56:19

Idag är det Julafton!!!! GOD JUUUL!
Som vi alla vet så kommer jag fira den lite annorlunda detta året, också på en annan dag än denna. Jag har redan öppnat Gun och Mikaels present - TACK, jag älskar den, ringen är på handen redan!
 
Internet är ju helt underbart va! Om ca fem minuter ska jag kolla på Kalle Ankas Jul online och med er! Hur grymt är det inte?? Jag har fyra paket kvar att öppna, några under Skype och några inte!
 
Hoppas att ni alla får en riktigt God Jul i år! :D

PUSSAR OCH KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-12-25 Klockan 22:08:23
vad härligt det var att du kunde vara med oss alla på jul via skype!! :) Kramis <3

Postat av: Marita

Skrivet 2012-12-26 Klockan 00:16:09
Hallo darling, have been working hard and not followed you lately but will try to from now om, kul att prat med dig på julafton!!!! Så kul att du har det så bra kraaaam

Postat av: Gun

Skrivet 2013-01-03 Klockan 23:15:59
Så glad att du gillade den!!! Vi saknar dig Josse!!! Kram Gun o Micke


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!