Juletider!

Skrivet 2012-12-26 Klockan 05:14:20

Nu under Julen har det varit mycket saker som har hänt! Jag har inte bara firat en Amerikansk och Svensk jul detta året, utan också en Spansk!
Jag har ÄNTLIGEN börjar på min Scrapbook, och har faktiskt gjort cirka 10 sidor på två dagar så det ser riktigt fint ut!
 
Tack alla svenskar som gav mig julklappar, ni hade verkligen inte behövt skicka saker ända hit, men jag uppskattar det! Så TACK!!
I morse öppnade vi alla julklappar runt trädet, sjukt mycket grejer...! :D Det hade ju the Smiths inte behövt göra liksom, men man säger väl inte nej till presenter? Hehe. So THANK YOU (if you read this)
 
 
 
Senare åkte vi till mormorn och träffade den sidan av familjen och fick andra trevliga julklappar! Fick en asgossig dräkt, typ som en OnePiece men ändå inte för den här här FÖTTER!! Underbar!
 
 
Hoppas att ni alla hade en riktigt bra jul detta året, och jag hoppas att det inte var allför konstigt utan mig ;) Jag vill att ni ska veta att jag hade en underbar jul, även om jag saknade er lite extra mycket såhär under traditionen. Nu ska jag och Brittany dansa till Just Dance på Wii innan vi går och lägger oss i våra kropssdräkter! Underbart! :D
 
GOD JUL OCH GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skrivet 2012-12-26 Klockan 09:01:29
Vicken gosig dräkt!!!! Kram

Svar: Den är underbar! Kram!!
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2012-12-26 Klockan 10:14:52
Såg riktigt mysigt ut!!:) Goaste dräkten !!:o kyssar!<3

Svar: gosigaste ever! :o <3 Du ska aldrig få låna den! :o den är min ;) haha puss! <3
Josefine

Postat av: mamma

Skrivet 2012-12-26 Klockan 10:59:04
Fina bilder på dig och familjen ! :)Vad söt du är i din nya mysdress <3 Kramis

Svar: Tack! :) Den gööör go <3
Josefine

Postat av: Marit

Skrivet 2012-12-30 Klockan 00:02:15
Fantastisk familj du har i vilken mysig one pirer, ther are spoling you rotten


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!