Swedish Fish

Skrivet 2012-12-23 Klockan 22:01:01

Mumma! Svenska fiskar! ;)
 
 
Igår firade jag min första jul med Brittanys pappas sida! Fick träffat kusiner som jag inte träffat innan plus dem underbara jag redan mött. Hade jättekul, vi spelade spel, öppnade presenter och vi alla snackade jättemycket. Jag fick pratat med en kusin som bor i Californien, typ 20 minuter från Miley Cyrus, som han faktiskt är vän med. Han jobbade på the Hannah Montana show när den var i gång. Så det va lite coolt. Han var riktigt trevlig och pratglad! Precis som resten av hans bröder.
 
Jag och Zach, Kusin som bor här i Pennsylvania.
 
Jag, Brittany och kusin Lyndsey sitter ner.
Justin i blårutig skjorta, Nate (bor i Californien), Travis, Zach och Andrew! Hela gänget!
 
 
The two sisters! <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Skrivet 2012-12-24 Klockan 00:49:16
Asså snygga kusiner du fått Josse ;)

Svar: HAHA! Galning! Har alltid haft snygga kusiner! ;)
Josefine


URL: http://beatricemoren.se

Postat av: Marita

Skrivet 2012-12-26 Klockan 00:18:55
Fina bilder, stor släkt har du fått


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!