BIG nono for negative spirit

Skrivet 2012-05-29 Klockan 22:29:23

Hej och välkommen till en liten kort föreläsning om hur vi ska försöka bemöta mig inför mitt utbytesår! Haha, inte så seriöst som det låter men...
Jag vill bara säga att det är svårt som det redan är, att behöva åka bort från allt och alla, det enda jag behöver är positiv anda kring ämnet. I dagsläget så är det nästan mer jobbigt än spännande och det blir tyärr inte bättre av att höra:
"Åh, det kommer bli så tomt utan dig" (även om det kanske ses som en komplimang så blir det negativt på något vis), eller "Jag kommer sakna dig så mycket va", "Är du inte livrädd?! Jag hade varit det..." och det gör mig livrädd..
Jag säger inte att jag är helt galen och skitglad för att jag ska åka, det är ju trots allt min högsta dröm! Det är bara det att jag ska åka bort från nära och kära i 10 månader, imagine that. Ni som tog er tid till att läsa detta: Tack! Försök att ha hänsyn till det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!