Halloween & Hejdå!

Skrivet 2012-11-03 Klockan 03:52:13

Imorgon klockan 6:30 åker jag till Washington DC! Jag är sååå taggad!! Ska bli så kul att få åka runt i USA och se allt möjligt skoj! Jag kommer att vara borta i en vecka så ni kommer alltså inte höra ngt från mig på ett tag. Jag vill hälsa er en god vecka och ta hand om er i kylan, RAMLA INTE (Marita... Haha :D Nej, förlåt.)!!
Vill bara visa er hur jag såg ut i en timma under Halloween när jag gav godis till alla barnen som kom och knackade på!
 
 
 
 
Idag har jag och Simon varit tillsammans i 10 månader! Grattis älskling! :)
PUSS PÅ ER!! HA DET BRA!


Kommentarer
Postat av: Simon

Skrivet 2012-11-03 Klockan 18:58:28
Hoppas du får det hur grymt som helst! Glöm inte att ta massa bilder! Det är väll att du gör iof ;) <3 Masterfotografen! :). Tack själv älskling! Älskar dig! :)<3 Kyssar! <3

Postat av: Simon

Skrivet 2012-11-03 Klockan 19:00:53
"Det är väll Ingen risk att du glömmer" skulle de ju stå haha :)

Postat av: nina

Skrivet 2012-11-05 Klockan 01:49:00
grattis till er älsklingar! ha en underbar resa bejb<3

URL: http://ninass.blogg.se

Postat av: Marita

Skrivet 2012-11-11 Klockan 22:06:57
Hoppas du har haft en underbar vecka på resande fot!! Kram moster


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!