Oh, Sandy...

Skrivet 2012-10-29 Klockan 20:34:28

Jahopp, idag har vi ledigt från skolan på grund av Sandy the Hurricane (varför döps de flesta oväder till tjejnamn...? Ganska diskrimenerande faktiskt, enligt mig) och regnet det bara öser ner och smattrar mot fönstrena. Det blåser och har sig och man kan inte öppna dörren innan man blir dränkt av regnet. Vi kommer vara borta från skolan idag, imorgon och kanske på onsdag. This is CRAZY! Jag vill bara att strömmen ska hålla i sig så att jag kan kolla på film och så vidare... Menmen, strömavbrott är i och för sig rätt mysigt när jag tänker efter, haha.
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Skrivet 2012-10-29 Klockan 20:47:30
Har ni bunkrat upp med ljus o ficklampor mat?

Svar: det har vi allt! ;) ficklampor och ljus!
Josefine

Postat av: mamma

Skrivet 2012-10-29 Klockan 20:47:45
jag tycker det ser ut som en vanlig dag i Sverige..
Hoppas det inte blir värre!!!kramis <3

Svar: Haha, japp just nu ja... men den har inte ens kommit hit än typ... :s kram! <3
Josefine

Postat av: bea

Skrivet 2012-10-29 Klockan 22:02:13
Det är på nyheterna om stormen nu! 60 miljoner människor i riskzonen ....

Svar: tv4????? Dem har evakuerat flera städer osv... Jag vet att minst 50 personer har dött av stormen också...
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2012-10-30 Klockan 00:43:29
Känns väl som hemma bebbe ? ;) Hoppas ni slipper för mycket! Ba lagom så att ni får vara hemma från skolan ! ;) Puss!<3

Svar: Hahaha jag vet ;) men det blev mycket värre sen! :o <3 haha men jag är okej! :D <3 puss <3
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!