The Shining

Skrivet 2012-10-30 Klockan 19:21:54

Igår kväll satt hela familjen och kollade på the Shining, ni vet den läskiga filmen om den mentalsjuka mannen som är med sin familj i ett hotell över vintern när dem har det stängt. I slutet av filmen när det börjar bli som läskigast, man sitter där och är spänd över hur allt kommer sluta och då, helt plötsligt, så slås ytterdörren upp! Jag och Brittany skrek och pulsen gick upp i 250, Lisa sprang upp och låste dörren medan Brittany och jag var helt fastfrusna. HUR LÄSKIGT VA DET ELLER?! Hur läskigt som helst. Fattar ni hur stark viden från stormen va igår eller? Det öppnade en yttedörr! Läskigt.   


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-10-30 Klockan 20:18:16
Haha,skulle vilja ha sett er!Fy ,vad läskig den är!
Kramis<3

Postat av: Lotta

Skrivet 2012-10-30 Klockan 20:53:14
Hahahahaha!!! Jag skrattar ihjäl mej..
Vilken syn!!!

Svar: Det kan jag tänka mig! hahaha, jag har nog inte varit så rädd på länge asså!
Josefine

Postat av: Marita

Skrivet 2012-10-30 Klockan 22:11:49
Var rädda om er! Kram

Svar: Det är bra nu! Idag ska vi ut på Trick or Treat! kram
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2012-10-30 Klockan 23:12:23
Hahaha Jag hade gett min min arm för att få din min på film bebbe hahahahhhahha !!:D <3

Svar: Hahahaha, jaa det kan jag tänka mig ;) <3 Buse!!
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!