Bästavän

Skrivet 2013-02-18 Klockan 03:21:25

Så för er som en inte vet, så var detta en riktigt speciell helg... JAG TRÄFFA NINA FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Min bästa vän från Sverige som också är en ytbytesstudent här i USA. Det va så himla overkligt att se någon svensk i America asså... Det var så roligt när vi sågs. Det var i en stad som heter Morgantown, och vi skulle träffas utanför WalMart, halvvägs från varandras hus! Jag och Brittany (värdsyster) kom till Walmart först så vi gick in så länge för att fördriva tiden lite innan Nina kom dit. Så efter ett tag så ringer hon mig på mobilen och säger att dem är utanför på parkeringen. Så vi gick ut och tittade efter hennes bil och när vi går in på en rad typ (hur man nu ska säga det...) så ser jag en person längst ner på raden som jag känner igen väl. Jag inser då att det är Nina och vi börjar springa mot varandra, jag inser att min väska är helt i vägen för mig så jag slänger av mig den bort till Brittany i all världens fart, och sätter fart mot Nina, på andra sidan parkeringen! Det kändes verkligen som om att jag var med i en film skådespelarna spinger fram till varandra och kramas osv, galet!! Herregud va konstigt det var att se varandra i verkligheten igen!! Vi hade/har så mycket att prata om! Vi satt uppe båda nätterna och pratade i flera timmar om allt och inget typ, helt underbart att få prata med någon som känner mig på "djupet" typ, man kan ju verkligen vara sig själv då. 
 
Jag fixade mina naglar igår, fransk manikyr! Gött gött! Riktigt fint, Nina har också hennes naglar fixade så jag passade på att göra det också då :) 
Såhär blev det! Nöjd!
 
Vi har gjort massa annat skoj också, men har inte mer tid just nu! 
 
 
 
 
Hejdå från oss!! :D 


Kommentarer
Postat av: Medin<3

Skrivet 2013-02-18 Klockan 13:47:46
awww sötisar :') saknar er som tusan!!

Svar: saknar dig meeed!! :(
Josefine

Postat av: Tord

Skrivet 2013-02-19 Klockan 00:06:40
Häftigt tjejer! Äntligen få träffas !

Svar: ja, det va kul!!
Josefine

Postat av: Gun

Skrivet 2013-02-19 Klockan 08:35:00
Ni är bara bäst!!! Blir så lycklig när jag ser er tillsammans! Puss från Gun

Svar: Jag blev lycklig, jag med! Puss!!
Josefine

Postat av: nina

Skrivet 2013-02-20 Klockan 02:29:24
looove u! <3

Svar: älskar dig med! <3
Josefine


URL: http://ninass.blogg.se

Postat av: Simon

Skrivet 2013-02-20 Klockan 16:26:55
Huuur grymt som helst! Glad för eran skull!!:D<3

Svar: jag med! :D <3
Josefine

Postat av: Marita

Skrivet 2013-02-22 Klockan 23:51:44
Äntligen!!!!!

Svar: Sägerv det samma!
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!