Friidrott

Skrivet 2013-02-27 Klockan 00:12:59

Idag vart det första mötet med fridrottsgruppen! Vi var nog över 50 pers på läktaren, ska bli kul att få umgås med en massa nya personer snart. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska kasta spjut, kula eller diskus... Vi får se när träningarna drar igång nästa vecka, det kanske slutar med länghopp? Vem vet..
Jag ser fram emot det dock, har aldrig spelat det innan så ingen har några förväntningar på mig osv, så jag kan ju bara ha det gött och få mera vänner!
 
random bild


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2013-02-27 Klockan 20:27:51
Vad kul med friidrott!Jag tippar på spjut, jättefin bild på dig! Kramis <3

Postat av: Gun

Skrivet 2013-03-02 Klockan 10:00:05
Söööt! Lycka till!

Postat av: Anonym

Skrivet 2013-03-02 Klockan 10:00:17
Söööt! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!