Game night

Skrivet 2013-02-02 Klockan 05:24:00

Kom precis hem från en galen match! Det slutade lika (52-52) i sista perioden och blev förlängd med 4 minuter, vilket också spelades lika (69-69). I sista förlängningen på fyra minuter så slutade matchen med att det andra laget vann (85-81), helt galet spel var det! Orkar inte ta allt för jag är så galet trött och har huvudvärk, men det va så värt att se!
 
Så här är jag i min heldräkt och mössa för att hålla mig varm, har nyst seriöst 9 gånger de senaste två minuterna... Jag hoppas att detta bara kommer vara här under kvällen nu och inte när jag vaknar.
 
 
Nu är det dags att ta en dusch och hoppas på att jag vaknar frisk som en mört imorgon!
Kanske hittar på något roligare att skriva om nästa gång, för nu ska jag ta hand om en rinnig näsa :(
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Simon

Skrivet 2013-02-02 Klockan 06:50:44
HAHAHAH älskar daj knäppo!:D Hoppas du får förbli kry!:) Kyss<3

Postat av: Gun

Skrivet 2013-02-05 Klockan 21:54:30
Sötis! :-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!