Richard Huck

Skrivet 2013-02-28 Klockan 03:38:00

Idag så fick jag vara med om något som jag tyckte var väldigt kul! Förra veckan fick jag ett brev hemskickat från skolan som sa:
Din elev har valt att ta emot Ephrata Achievement medalj för hennes bidrag till Ephrata skolan. Kriterier som används i urvalet är:
Betydande akademiska prestationer
Dokumenterad initiativet
Respekt från och engagemang för andra
En typisk inställning eller beteende
Dokumenterade enastående insatser utöver klassrummets förväntningar
Enastående service till skolan
 
Det är riktigt kul att få hem, speciellt som utbytesstudent! Grejen var det att jag visste inte riktigt vad detta innebar så jag va lite nyfiken men också halvnervös... Så jag kommer dit, har ingen aning om vilken lärare det var som hade nominerat mig för detta pris. Dem gick i bokstavsordning så jag var en av dem sista och jag satt där hela tiden för att försöka komma på vem läraren var. Till slut går min konslärare, Mr. Huck, upp och ropar upp mitt namn, jag kände hur mitt ansikte blev rött och jag gick upp till podiet. Han började prata om mig, och generad blev jag ju såklart, vilket syntes i mitt ansikte, lysande rött... Men det var ett VÄLDIGT fint tal och jag blev rörd. Det var inte bara min prestation  i skolan som han pratade om, utan även min tid här i USA. Han var den läraren som jag alltid pratade med innan lektion, så han visste att jag hade det lite svårt med hemlängtan osv. Det var gött att det var just den här läraren som hade nominerat mig till detta och det kändes bra att ta emot medaljen från honom och rektorn!
 


Kommentarer
Postat av: nina

Skrivet 2013-02-28 Klockan 03:49:45
AAAAHYYYEEEAH! CONGRATZ BESTI

URL: http://ninass.blogg.se

Postat av: SÅ SJUKT BRAAA!!:D <3 Du är den bästa!:D <3 älskar dig!:)<3

Skrivet 2013-02-28 Klockan 08:04:07
Simon

Postat av: Lotta

Skrivet 2013-02-28 Klockan 09:08:53
Åhhhh va kul !!!
Vi e sååå stolta över dej, Josse!!!
( Fast inte förvånade.....)

Stora kramen Lotta

Postat av: Mats

Skrivet 2013-02-28 Klockan 09:31:30
Grattis Josse! Stolt svärfar!!!!!

Postat av: mamma och pappa

Skrivet 2013-02-28 Klockan 14:42:58
Grattis Josse!You are the best!Hälsa Mr Huck :)
Goa kramar från stolta föräldrar <3

Postat av: Medin<3

Skrivet 2013-02-28 Klockan 15:52:17
Grattisss igen Josef !!!! <3

Postat av: moa

Skrivet 2013-02-28 Klockan 16:32:14
du är grym! grattiiiis <3!!

Postat av: Moster Marita

Skrivet 2013-02-28 Klockan 18:55:07
Fantastiskt roligt!!! grattis, jag tror att Mr Huck far bjuda ut mig pa middag när jag kommer ha ha

Postat av: Gun

Skrivet 2013-03-02 Klockan 09:58:48
Himmel så roligt!!! Jag är sååå stolt Josse! Grattis!!!
kramar i massor Gun

Postat av: mormor & morfar

Skrivet 2013-03-05 Klockan 11:48:17
Gud vilken fin medalj, GRATTIS!!!!!! Josefine, vi är så stolta över våra barnbarn, men nu väntar vi på att få krama dig igen Kram, mormor & morfar


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!