Contemporary Man

Skrivet 2013-01-25 Klockan 00:02:36

Hejsan!
Jag berättade häromdagen om att jag läser Mythology, men jag har bestämt mig för att byta ut den till Contemporary Man istället. Mythology var lite för svårt för mig kände jag och Contemporary Man var mitt andra val ändå, så win win!
Hoppas att jag får börja imorgon redan, så att jag inte missar för mycket liksom!
Det var det jag hade att säga för idag, jag är nästan helt klar med mitt plugg och jag sitter i den varma "basement" i mjukiskläder och göttar mig!
 
 
Har börjat på en teckning av mig själv, har inget hår som ni ser och munnen ska fixas lite, samt näsan, men så här ser den ut just nu... Inte så nöjd, det är svårt att måla av sig själv asså...
HA EN BRA DAG,
Kjaaaaam


Kommentarer
Postat av: Simon

Skrivet 2013-01-25 Klockan 09:05:25
Vad är contemporary man för något hahah?:)<3 Bilden är ju GRYYM !:) Kommer bli sketbra!;)<3 älskar dig! Kyss<3

Svar: Det är ett annan slags Engelska ämne! ;) <3 Love you! <3
Josefine

Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-25 Klockan 23:03:12
Såg med en gång att det var du!!Kunde inte gjort det bättre själv,haha <3 Kramis

Svar: HAha, jaa, men jag är inte klar än, har lite ändringar som ska göras! Kram <3
Josefine

Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-25 Klockan 23:51:06
läst mejl?

Postat av: Moster Marita

Skrivet 2013-02-07 Klockan 21:27:25
Jättefin!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!