Då vart det tisdag igen!

Skrivet 2013-01-16 Klockan 03:22:32

Idag var det en vecka sedan vi åkte för att kolla på Pretty Little Liars, och nu är det här igen! Så himla taggad va! Slutade väldigt spännande så jag kan inte vänta tills jag kan få titta på det igen.
 
Jag har kännt mig krasslig både idag och igår, täppt näsa och huvudvärk hela tiden. Inte kul alls. Jag lämnade in mitt lilla "artwork" imorse och fick 99 utav 100 på den jag tog en bild på och på den andra fick jag faktiskt 50/50 som va ett porträtt av Brittany. Så det va lite goa nyther!
 
 
Man ser inte så bra men det här är den färdig liksom. Den är målad i kritor, och jag hade faktiskt kul när jag gjorde den.
 
 
En liten bild på mig för er som saknar mitt lilla skandinaviska ansikte! Haha. Ser dock inte så frisk ut just nu, haha är liksom lite blek med röda ögon och det vill ingen människa se!
 
Fick en gullig bild på facebook idag av Medina och Lisa! Sicka godingar va, love you guys!
 
Nu har det gått lite halva tiden här i USA, känns väldigt konstigt faktiskt. Vad som jag har framför mig (stora saker som kommer hända) är:
- Skoldans i Februari
- Prom i Maj
- Graduation i Juni
 
Sen har vi mindre saker som är närmare:
- Fredag, Basketmatch
- Lördag, Bio med la familia. Vi ska se Lincoln
- Söndag, hem till ett par familjevänner och käka middag och kolla American football
- Måndag eller Tisdag, åka skridskor med ett par vänner
- Måndag och Tisdag, lediga från skolan!
 
Så där har ni lite saker som kommer hända i mitt liv framöver! ;)
Ha en bra dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skrivet 2013-01-16 Klockan 10:28:53
Tavlan ser ju riktigt proffsig ut, Josse! Härliga färger!! Kanske du tar upp beställningar senare... Sköt om dej!! Kram Lotta

Svar: Hahah, om du vill ta beställning så kan jag göra det! Men jag vet inte hur bra det blir! ;) haha Kram!!!
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2013-01-16 Klockan 12:38:34
Du är huuuur duktig som helst!:) Hoppas du blir bättre snart också!:)<3 Älskar dig :)<3

Svar: Taaack! :D haha... Ja, det hoppas jag med :/ <3 Love you! :) <3
Josefine

Postat av: Pappa

Skrivet 2013-01-16 Klockan 14:44:56
Kanon resultat ! Tavlan är hur bra som helst.

Svar: Tack så mycket! :)
Josefine

Postat av: Moster Marita

Skrivet 2013-01-16 Klockan 21:51:55
Hej gumman ska bli sa kul att komma och hälsa pa dig och vara med pa din graduation, can wait kraaam

Svar: ska bli kul och se dig igen! Wohoo! Kram!!
Josefine

Postat av: Medina

Skrivet 2013-01-16 Klockan 22:49:44
<3<3

Svar: <333
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!