Fredag

Skrivet 2013-01-18 Klockan 22:38:21

Bra dag idag! Dock lite ledsam, det var sista dagen på första halvåret, så när jag kommer tillbaka till skolan så börjar nya ämnen. Så två av mina lärare kom upp till mig och sa att dem tyckte det var kul att få ha mig som elev och att dem kommer sakna mig och hoppades på att jag skulla komma in och prata med dem då och då! Det kändes kul att höra det, måste jag säga! Jag kommer sakna dem med, det är synd att jag inte får ha dem mer.
Sen nu när jag kom hem så låg det ett stort brev i brevlådan, från Sverige! Ivrigt öppnar jag brevet och där ligger ett asgulligt brev och ett jättefint armband! :D TACK SÅ MYCKET LISA OCH MEDINA! NI TVÅ ÄR FÖR UNDERBARA! <3
 
 
 
Senare, runt klockan 6 så ska vi kolla på basketmatchen som är varje fredag. Idag är det hemma mot en skola som heter Warwick, där en utbytesstudent som jag känner går, så jag kanske ska träffa henne där! :) Så det ska bli kul, var en månad sedan jag såg henne sist.
 
Ha en bra fredag!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-18 Klockan 23:01:28
Gulliga lärare och vänner! Hoppas du träffar din utbytes :) Kramis <3

Svar: hoppas jag med! :D Kram! <3
Josefine

Postat av: Simon

Skrivet 2013-01-18 Klockan 23:04:09
Gölligt av dom att skicka det! :D Hoppas du får en grym fredag älskling! <3
Kyss:) <3

Svar: Tack det samma älskling! :) Puss! <3
Josefine

Postat av: Medo

Skrivet 2013-01-19 Klockan 10:27:34
Det var så lite så :) <3

Postat av: Moster Marita

Skrivet 2013-01-20 Klockan 12:20:01
Klart de kommer sakna dig... var och lyssnade pa din kära mor igar när hon sjöng gospel i femman, sa bra... sen sa kom jag pa en ficktjuv som försökte raana 2 unga tjejer , jädra gubbe. Kram

Svar: Ja, hon berättade det! Kul! Oj!! Sherlock Holmes nästan, eller? ;) Kram!
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!