Gym

Skrivet 2013-01-27 Klockan 20:40:34

Idag skaffade jag äntligen mig ett gymkort! Så nu blir det träning fem månader framåt, innan vi åker "to the beach"! Tänkte att jag skulle kanske köpa någon fin ny bikini från Victroia's Secret! Det hade varit lite kul och ovanligt i Sverige! ;) haha!
 
Jag är redan klar med allt mitt plugg så resten av dagen ska jag sitta framför Netflix och götta mig! Vid fyra (om ca 1 och en halv timma) så ska vi ha en liten mini-Thanksgiving då vi ska käka turkey och brownines osv, gott! Det ser jag fram emot!
 
Ha en bra dag!
"The little Swedish girl"


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-29 Klockan 15:00:12
Självklart att du ska ha en VS bikini!!Snart är Juni här...:) Många kramisar <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!