Snö!

Skrivet 2013-01-26 Klockan 17:46:56

Igår var det som en snöstorm nästan! Snöade från klockan tre och framåt kvällen. Så fort snön landade på marken så blev vägarna till is. Så det var lite läskigt att åka hem efter skolan, alla bilar körde i 10 km/h typ. Dem har ju inte vinterdäck precis, så det var kö på innevägarna nästa, haha. Kanske lägger upp en bild senare på snön om ni vill? Det är jätte mycket överallt! Fint :)
 
Brittany and her friend wants me to go out with them to build a snowman later... No way! Jag går inte ut i detta kalla, för att leka med något som är ännu kallare, som jag gjort i 14 års tid typ. Men kort ska jag allt ta på dem!
 
Jag har också en jättegullig video på den gråa katten som jag kommer lägga upp senare! På tal om henne, inatt så sov hon i mitt rum, och för er som inte vet så kan hon inte mjaua och hon har inga klor på framtassarna. Klockan 6 i morse vaknade jag av ett ljud som jag inte kände igen, så jag tände lampan och där sitter katten, på mina kläder, och kissar!!! Dörren var stängd och hon kunde inte väcka mig, så där satt hon och gjorde vad hon behövde, på mina jeans... Så jag fick gå upp, lägga jeansen i badkaret med tvål och varmt vatten och hoppas på att det inte skulle fastna där för evigt.
 
Goa nyheter!! La Familia de Franzén Svensson har skaffat NETFLIX! Hur AWESOME är det inte?! Nu kan vi kolla på One Tree Hill hur mycket vi vill utan att behöva åka någonstans och hyra dem! Wohoo, underbart! Jag och Brittany har snackat länge över att vi vill ha Netflix och nu kan vi äntligen använda det! :D
 
 
 
Ha en bra dag!
 


Kommentarer
Postat av: Simon

Skrivet 2013-01-26 Klockan 19:35:43
Hahah stackars kattskrälle!;) NETFLIIIIX :O ! Kommer titta på ALLT sen när du kommer hem ! :o :D <3 Hoppas din dag blir grym! :D <3 Kyss<3

Svar: Hahaha, det vet jag att du kommer! ;) haha :D Tack, det samma! :) Kyss! <3
Josefine


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!