Tassel

Skrivet 2013-01-27 Klockan 21:05:14

Det här är "tofsen" som man sätter på studenthatten! Det är Ephratas färger - lila och guld - och det står vilket år man tog sin student! Detta är en extra som jag kan spara om det skulle vara så att jag tappar bort den på självaste dagen vilket tydligen häder för dem flesta, och det är ju mig vi snackar om...
 
 
Idag när jag blev medlem på gymmet så fick jag en tröja på köpet! Jag gillar den faktiskt. Gymmet heter Planet Fitness, det är det som står på den!
 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skrivet 2013-01-27 Klockan 23:47:40
Kanon o komma i gång med träningen igen , bra självporträtt såg med en gång att det var du på bilden


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!