Trött misse

Skrivet 2013-01-20 Klockan 18:15:52

Här sitter jag och Tigger, i vardagsrummet och gör ingenting. Mysig katt är han allt, han brukar vanligtvis inte vilja gosa, men idag passar det allt. Helt okej för mig!
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer och fötter, Brittany har mycket plugg så hon kommer inte kunna göra något så jag tänkte att jag kommer spendera dagen framför One Tree Hill. Senare ikväll så kanske vi ska till en restaurang som heter Applebee's med en tennistjej som heter Laura, men vi vet inte än. Imorgon och på tisdag är vi lediga från skolan - gött! Brittany ska ta ut sina visdomständer imorgon så hon kommer vara död de närmaste dagarna.
Ha det bra så länge!
Förresten, om en månad så kan Nina och jag träffas för första gången på 6 månader, yaay! Looking forward to it! :)


Kommentarer
Postat av: nina

Skrivet 2013-01-20 Klockan 22:28:03
YEEEY! <3 <3 <3< 3

URL: http://ninass.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!